Επίδοση βαθμολογίας Β’ τριμήνου – Εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1821

Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες,

Α) Αύριο Τετάρτη, 20/3/24 και ώρα 12:35-13:15, θα γίνει επίδοση βαθμολογίας Β’ τριμήνου για τις τάξεις Γ, Δ, Ε και Στ. Θα γίνει μόνο επίδοση και όχι ενημέρωση. Όσοι γονείς δεν μπορούν να παραλάβουν τους βαθμούς οι ίδιοι, τους παρακαλώ να δώσουν στα παιδιά τους μια δήλωση ότι επιτρέπουν να τα παραλάβουν οι μαθητές μόνοι τους και θα δοθούν οι έλεγχοι λίγο πριν σχολάσουν, στις 13:15.

Β) Την Παρασκευή, 22/3/24 θα γίνει ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου 1821, με τη γιορτή της Γ’ στο αμφιθέατρο. Έχει έναρξη 08:30 και λήξη 09:45, όπου οι μαθητές θα αναχωρήσουν για τα σπίτια τους. Τη γιορτή θα παρακολουθήσουν και όσοι γονείς επιθυμούν. ΔΕΝ θα λειτουργήσει ο πρωινός κύκλος, ΟΥΤΕ το ολοήμερο. Οι γονείς φροντίζουν να παραλάβουν τους μαθητές ανάλογα.

Γ) Τη Δευτέρα 25/03 οι σημαιοφόροι και παραστάτες της Στ2 τάξης θα εκπροσωπήσουν με τη σημαία το σχολείο μας στη θεία λειτουργία του εορτασμού της 25ης Μαρτίου 1821. Θα παρευρίσκονται έξω από την εκκλησία του Αγίου Αθανασίου 09:10 με τη σημαία. Εκεί θα τους περιμένει ο κ. Σιάγας, ο οποίος θα τους κατατοπίσει ανάλογα. Οι υπόλοιποι μαθητές των τάξεων Ε1, Ε2 και Στ1, Στ2 θα είναι από τις 09:30 στην εκκλησία. Μετά το πέρας της δοξολογίας θα γίνει και η κατάθεση στεφάνων στο διπλανό ηρώο. Μετά, οι μαθητές θα κατηφορίσουν προς τον χώρο της παρέλασης, για να γίνει η παρέλαση.

Δ) Οι μαθητές των τάξεων Α΄, Β’, Γ΄και Δ΄ θα βρίσκονται την Δευτέρα 25/03 το αργότερο στις 10:10 μπροστά από το φαρμακείο και την ΑΛΦΑ-ΙΑΤΡΙΚΗ, όπου θα σχηματίσουμε σειρές για την παρέλαση.

Ε) Οι μαθητές/-τριες την ημέρα της παρέλασης θα φοράνε τη στολή της παρέλασης (φόρεμα -παντελόνι) άσπρο πουκάμισο-μπλούζα σκούρα παπούτσια ( όχι αθλητικά) και σκούρο μπλε καλσόν για τα κορίτσια. Το σήμα του σχολείου μπαίνει στην αριστερή πλευρά.

Στ) Οι στολές (και το σήμα του σχολείου) θα πρέπει να επιστραφούν στο σχολείο πλυμένες και σιδερωμένες (σε χαμηλή θερμοκρασία), μέχρι την Παρασκευή 29/03/2024, όπου θα τις παραδώσετε στους εκπ/κούς.

Με εκτίμηση,

Η Διευθύντρια του σχολείου
Σωτηρία Αγγελίδου